Rúbrica d'avaluació per als blogs:
EXCEL·LENT
|
NOTABLE
|
BÉ
|
INSUFICIENT
|
|
CONTINGUTS
|
Trobem tota la informació necessària
dins el blog, per poder dur a terme les activitats i explicacions amb total
claredat.
|
Es mostra la informació de manera
escassa i breu per poder explicar amb total claredat la lliçó.
|
Falta informació per poder explicar tots
el continguts i aquestes es troben desordenades
|
No es mostren
|
EXPRESSIÓ
|
Es tenen en compte els processos de
correcció lingüística de la llengua a l’hora d’escriure; Coherència, Cohesió,
Adequació i Ortografia
|
Es compleixen els processos de correcció
lingüística de la llengua però en manquen alguns.
|
Trobem moltes faltes d’ortografia així
com de correcció lingüística.
|
No es mostra
|
ORGANITZACIÓ
|
El blog es troba molt ben estructurat,
cada pestanya presenta un apartat explicatiu d’un aspecte concret de la
unitat didàctica i segueixen un ordre lògic.
|
Tot i que trobem el blog estructurat en
pestanyes les quals ens expliquen un aspecte concret, no es mostra un ordre
de seguiment, les trobem desordenades.
|
Tots els continguts que ha de tenir la
unitat didàctica hi són presents però no estan estructurats en pestanyes de tal
manera que no es fàcil de trobar-los visualment.
|
No es mostra
|
MOTIVACIÓ
|
Les activitats que es presenten per dur a terme amb els alumnes són molt
dinàmiques i motiven a l’alumnat.
|
Les activitats que es presenten són en general dinàmiques.
|
Només una activitat és de caire motivador i dinàmic per als alumnes.
|
No es mostra
|
ESTÈTICA
|
El blog és molt visual i atractiu, les imatges fan referència a la
temàtica
|
L’estètica s’adiu bastant a la temàtica del contingut.
|
Falten imatges i colors que ens mostrin una estètica bonica.
|
No es mostra
|
TÍTOL
|
Presenta una pregunta que genera curiositat als alumnes i ganes d’investigar
el perquè.
|
Presenta una pregunta d’interès general.
|
Presenta una pregunta.
|
No es mostra.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada