INFORME D’AVALUACIÓ BLOC: PER QUÈ LES CIGONYES VIUEN ALS AIGUAMOLLS I NO A L’ANTÀRTIDA?
Partint de les activitats proposades analitzem amb detall els diferents ítems d’avaluació amb l’ajuda d’una rúbrica. Fent referència al coneixement d’idees prèvies dels alumnes, observem que dins aquest bloc només es proposa una activitat de coneixements previs. Aquesta parteix de qüestions referides als continguts, però no parteixen del interessos dels alumnes. Es podria modificar el format de les preguntes i en comptes de dóna’ls-hi les qüestions ja fetes, preguntar què en saben i què en volen saber. D’aquesta manera passaria a ser una activitat més oberta i no tan estructurada. Els continguts estan explicats de manera entenedora i coherent, són continguts propis de l’àrea i alhora interdisciplinaris. La gran majoria són aplicables a la vida real i es poden relacionar amb els coneixements previs. Apareixen continguts procedimentals, actitudinals i conceptuals. En general fem una bona valoració d’aquest. Les activitats segueixen un fil conductor i una bona progressió. El foment de la imaginació i l’autonomia no hi és present a totes les activitats, ja que totes són bastant pautades això no significa que no siguin adequades o que l’elaboració d’aquestes no sigui correcte. Un fet a destacar és que per tal de resoldre les activitats els alumnes han de fer ús de diferents habilitats i competències bàsiques, com per exemple: la competència del tractament de la informació i competència digital i la competència en el coneixement i la interacció amb el món físic. Per altra banda fomenten el treball cooperatiu i l’esperit crític deixant que els alumnes exposin i justifiquin la seva opinió davant dels altres. Un altre punt destacable és l’autoavaluació que realitzen amb l’última activitat. La gran majoria dels ítems avaluats es situen entre el molt bé i el bé. És per això que hem decidit qualificar el vostre treball amb un 8 Bon feina noies i endavant!
INFORME D’AVALUACIÓ
ResponEliminaBLOC: PER QUÈ LES CIGONYES VIUEN ALS AIGUAMOLLS I NO A L’ANTÀRTIDA?
Partint de les activitats proposades analitzem amb detall els diferents ítems d’avaluació amb l’ajuda d’una rúbrica.
Fent referència al coneixement d’idees prèvies dels alumnes, observem que dins aquest bloc només es proposa una activitat de coneixements previs. Aquesta parteix de qüestions referides als continguts, però no parteixen del interessos dels alumnes. Es podria modificar el format de les preguntes i en comptes de dóna’ls-hi les qüestions ja fetes, preguntar què en saben i què en volen saber. D’aquesta manera passaria a ser una activitat més oberta i no tan estructurada.
Els continguts estan explicats de manera entenedora i coherent, són continguts propis de l’àrea i alhora interdisciplinaris. La gran majoria són aplicables a la vida real i es poden relacionar amb els coneixements previs. Apareixen continguts procedimentals, actitudinals i conceptuals. En general fem una bona valoració d’aquest.
Les activitats segueixen un fil conductor i una bona progressió. El foment de la imaginació i l’autonomia no hi és present a totes les activitats, ja que totes són bastant pautades això no significa que no siguin adequades o que l’elaboració d’aquestes no sigui correcte. Un fet a destacar és que per tal de resoldre les activitats els alumnes han de fer ús de diferents habilitats i competències bàsiques, com per exemple: la competència del tractament de la informació i competència digital i la competència en el coneixement i la interacció amb el món físic. Per altra banda fomenten el treball cooperatiu i l’esperit crític deixant que els alumnes exposin i justifiquin la seva opinió davant dels altres. Un altre punt destacable és l’autoavaluació que realitzen amb l’última activitat.
La gran majoria dels ítems avaluats es situen entre el molt bé i el bé. És per això que hem decidit qualificar el vostre treball amb un 8
Bon feina noies i endavant!